Foto: Louis Nielsen

Lokal optiker lancerer stærkt dansk brand

Det internationalt anerkendte danske modebrand Day Birger et Mikkelsen og optikerkæden Louis Nielsen lancerer sammen en eksklusiv brillekollektion, hvor feminine detaljer og dansk design er i fokus. Louis Nielsen Hobro markerer det nye samarbejde og inviterer på bobler, danske delikatesser og den nyeste danske brillemode i butikken fredag den 20. april.

Louis Nielsen lancerer en stilfuld brillekollektion i samarbejde med det danske modehus Day Birger et Mikkelsen, som er internationalt anerkendt for deres feminine og nordiske design. Kollektionen byder på en kombination af vintage stel og dansk enkelhed, med en opfordring til kvinder om at gøre briller til en fast del af hverdagsgarderoben.

–          Vi er hos Day Birger et Mikkelsen meget stolte over lanceringen af den nye brillekollektion hos Louis Nielsen, og vi ser det som en fantastisk mulighed for at inspirere en bred vifte af kvinder til at gøre briller til en fast del af deres garderobe, fortæller Keld Mikkelsen, der er grundlægger af Day Birger et Mikkelsen.

Briller, bobler og danske delikatesser i butikken

Louis Nielsen Hobro præsenterer den nye kollektion fra danske DAY og inviterer på danske delikatesser fredag den 20. april kl. 15-17, og chefoptiker Mia Kjær Albertsen glæder sig til at byde indenfor.

–   Vi er rigtig glade for det nye samarbejde med DAY. Brandet er internationalt anerkendt i modeverdenen, og de har formået at overføre deres stærke danske design til brillekollektionen. Det er der kommet 18 smukke stel ud af, og vi glæder os til at byde indenfor og vise kollektionen frem i butikken, fortæller Mia Kjær Albertsen.

Mia Kjær Albertsen og kollegerne i butikken byder på bobler, lemonade og danske delikatesser til alle, der lægger vejen forbi butikken fredag den 20. april kl. 15-17. Samtidig udskriver butikken en konkurrence, hvor præmien er et par valgfrie briller fra DAY-kollektionen.

Samarbejdet med DAY markerer Louis Nielsens fokus på stil og mode, der over de senere år har resulteret i en løbende lancering af stærke modebrands. Senest lancerede Louis Nielsen en eksklusiv brillekollektion i samarbejde med det franske modehus Balmain og tidligere har butikken lanceret briller fra brands som Henri Lloyd, Karen Millen og Hugo Boss.

Day Eyewear byder på 18 eksklusive brillestel, der alle afspejler Day Birger et Mikkelsens designunivers. Kollektionen er designet til kvinder og byder på en bred farvepalet af brillestel i robust grøn, klassisk sort, guld og støvet rosa, der tilfører et feminint præg til kollektionen. Dette er for at tilbyde alle brillebærer forskellige, stilfulde designbriller, som matcher netop deres foretrukne stil.

Foto/Tekst: Louis Nielsen

Leave a Reply