EventBasen gør klar til en travl festsæson

Travlhed ude og inde hos festleverandøren fra Hobro

Der hersker i øjeblikket hektisk aktivitet, ude på Sjællandsvej 2 i Hobro. Det laves nyt aflæsningsområde udenfor lagerhallerne, samtidig med at alt materiel kontrolleres en ekstra gang, før konfirmation- bryllup- og festsæsonen 2015, for alvor går i gang.

De 30.000 effekter det ligger på lageret, er opmærket og ligger i EventBasens logistiksystem. Dette gør at alting er hurtig at finde og udleje. Når man går rundt og kikker på hvad der kan lejes spænder det vildt bredt. Fra hoppeborg og borde/stole til Hancock fagølsanlæg og Gasgrill.

”vi kan, via vores logistiksystem, meget hurtigt finde alt det kunden skal bruge til en fest, og samtidig er vi sikre på at det bestilte bliver leveret ude ved festen”
– udtalet indehaver Michael Madsen

EventBasen er i 2015 en del af Alt Til Festen.dk, som har hovedsæde i Randers, med afdelinger i Grenå og Lystrup. Med EventBasens 2 afdelinger i Aars og Hobro dækker EventBasen/Alt Til Festen.dk i dag fra Aalborg i nord til Århus syd.

I det daglige har EventBasen et væld af forskellige kunder, og der handles med private, firmaer og organisationer. Superligaholdet fra Hobro IK blive serviceret med Hancock øl og teknisk support før, under og efter superligakampene på DS Arena. Og samtidig får fru Hansen sin teltfest leveret og opsat i haven. Denne spredning sætte krav til planlægning og orden på det store lager i Hobro.
Et sted hvor der er meget fokus fra Michael Madsens side er service udlejning. For at kunne sikrer at alt der leveres er rent, udlejes alt service, bestik og glas kun inkl. opvask. Herved sikrer EventBasen, at det der leveres er helt rent hver gang det udlejes.

Festsæsonen 2015 starter foralvor med konfirmationer i April/maj hvorefter det går over stok og sten frem gennem sommermånederne. Som noget nyt har EventBasen, til denne sæson, fået webshop på hjemmesiden. Så nu kan kunderne bestille alt til deres fest over nettet.

Leave a Reply