Mariagerfjord Kommune søger kontorelever Job Nyheder Nyheder for erhvervslivet by HobroPortalen - 10. marts 20170 Er du serviceminded, videbegærlig og omstillingsparat? Trives du i en dagligdag, hvor du har mange bolde i luften, og kan du både arbejde selvstændigt og i teams? Så er du måske vores nye kontorelev. Vi er nemlig på udkig efter to kontorelever med speciale i offentlig administration pr. 1. september 2017. Vi tilbyder En spændende og varieret arbejdsdag Positive og hjælpsomme kolleger Egne ansvarsområder Du vil komme rundt i forskellige afdelinger Studietur til Bruxelles i forbindelse med skoleophold Deltagelse i netværk med andre elever Vi lægger vægt på, at: du er robust og kan arbejde i et travlt og dynamisk miljø du tør tage initiativ og komme med løsningsforslag du er ambitiøs i forhold til egen udvikling – og tager ansvar for egen læring du er engageret og har en positiv indstilling Hvem er vi I Mariagerfjord Kommune er vi 350 administrative medarbejdere i Hobro, Mariager, Arden og Hadsund. Vi varetager mange forskellige funktioner, og vi løber stærkt, yder den bedst mulige service for borgere og kolleger og udvikler os konstant. Vi kan tilbyde dig en spændende elevplads med fokus på offentlig administration. Elevtiden løber fra den 1. september 2017 til den 31. august 2019, og du kommer til at arbejde i forskellige afdelinger, der kan ligge i Hadsund, Arden, Mariager og Hobro. Derfor kan du forvente, at du får en alsidig uddannelse og erfaringer med mange forskellige arbejdsfunktioner. Din baggrund For at komme i betragtning skal du senest den 1. september 2017 have gennemført et adgangsgivende grundforløb på enten gammel eller ny uddannelsesordning. Det kan f.eks. være en EUX Business (kontor), HHX (med 5 ugers grundforløb), HF, STX (med 10 ugers grundforløb) eller HG2 med kvalifikation til offentlig administration. Løn efter gældende overenskomst. Spørgsmål Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at henvende dig til uddannelsesansvarlig Sitte Ansbjerg Jensen, sijen@mariagerfjord.dk, tlf.: 97 11 30 12, mobil: 23 83 64 40. Ansøgningsfrist Fredag den 17. marts 2017. Send din ansøgning Klik på ”Send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, dit CV og anden relevant dokumentation. Mariagerfjord Kommune lægger vægt på at være en attraktiv arbejdsplads, og vi arbejder ud fra visionen om, at vores kommune skal være et godt sted at bo, leve og arbejde. SEND DIN ANSØGNING HER Share this:Tweet Related Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share