You are here
Home > Job >

Mariagerfjord Kommune søger kontorelever

Er du serviceminded, videbegærlig og omstillingsparat? Trives du i en dagligdag, hvor du har mange bolde i luften, og kan du både arbejde selvstændigt og i teams? Så er du måske vores nye kontorelev.

Vi er nemlig på udkig efter to kontorelever med speciale i offentlig administration pr. 1. september 2017.

Vi tilbyder

  • En spændende og varieret arbejdsdag
  • Positive og hjælpsomme kolleger
  • Egne ansvarsområder
  • Du vil komme rundt i forskellige afdelinger
  • Studietur til Bruxelles i forbindelse med skoleophold
  • Deltagelse i netværk med andre elever

Vi lægger vægt på, at:

  • du er robust og kan arbejde i et travlt og dynamisk miljø
  • du tør tage initiativ og komme med løsningsforslag
  • du er ambitiøs i forhold til egen udvikling – og tager ansvar for egen læring
  • du er engageret og har en positiv indstilling

Hvem er vi
I Mariagerfjord Kommune er vi 350 administrative medarbejdere i Hobro, Mariager, Arden og Hadsund. Vi varetager mange forskellige funktioner, og vi løber stærkt, yder den bedst mulige service for borgere og kolleger og udvikler os konstant. Vi kan tilbyde dig en spændende elevplads med fokus på offentlig administration.

Elevtiden løber fra den 1. september 2017 til den 31. august 2019, og du kommer til at arbejde i forskellige afdelinger, der kan ligge i Hadsund, Arden, Mariager og Hobro. Derfor kan du forvente, at du får en alsidig uddannelse og erfaringer med mange forskellige arbejdsfunktioner.

Din baggrund
For at komme i betragtning skal du senest den 1. september 2017 have gennemført et adgangsgivende grundforløb på enten gammel eller ny uddannelsesordning. Det kan f.eks. være en EUX Business (kontor), HHX (med 5 ugers grundforløb), HF, STX (med 10 ugers grundforløb) eller HG2 med kvalifikation til offentlig administration.

Løn efter gældende overenskomst.

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at henvende dig til uddannelsesansvarlig Sitte Ansbjerg Jensen, sijen@mariagerfjord.dk, tlf.: 97 11 30 12, mobil: 23 83 64 40.

Ansøgningsfrist
Fredag den 17. marts 2017.

Send din ansøgning
Klik på ”Send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, dit CV og anden relevant dokumentation.

Mariagerfjord Kommune lægger vægt på at være en attraktiv arbejdsplads, og vi arbejder ud fra visionen om, at vores kommune skal være et godt sted at bo, leve og arbejde.

SEND DIN ANSØGNING HER 

HobroPortalen
Tekst på vej

Skriv et svar

Top