You are here
Home > Nyheder >

Lokalt firma skal brande Øster Hurup

Lokal reklamebureau har fået til opgave at fortælle om det gode liv i Øster Hurup

Det lokale marketing- og eventfirma Thomsen Medier & Event i Hobro har fået til opgave at skabe opmærksomhed omkring byen Øster Hurup.

Foto: Mogens Thomsen
Foto: Mogens Thomsen

Thomsen Medier & Event skal over det næste år, via diverse medieplatforme, berette om det gode liv der leves i Øster Hurup. Kampagnen går under navnet Øster Hurup – Det gode liv. Meningen bag er at få kampagnens modtagersegment til at overveje at købe hus eller sommerhus i Øster Hurup.
Det vil vi gøre ved at præsentere folk for en masse små fortællinger, der på hver sin måde røber, hvor dejligt det er at bo i og omkring Øster Hurup, fortæller Mogens Thomsen, indehaver af Thomsen Medier & Event.

Opgaver genererer opgaver
Thomsen Medier og Event er et reklamebureau beliggende i Hobro med filmproduktion og egen grafisk afdeling. Virksomheden har eksisteret siden 2013. Med egne ord, specialiserer virksomheden sig i at; ”skabe relation mellem kunde og virksomhed inden for alle brancher. Og hos Thomsen Medier og Event glæder man sig til netop at introducere folk for alle Øster Hurups herligheder.
Først og fremmest så er det en spændende udfordring, hvor vi som lokal virksomhed kan være med til at styrke lokalmiljøerne omkring os. Derudover så giver det os muligheden for virkeligt at vise andre potentielle kunder, hvad vi som virksomhed formår, forklarer Mogens Thomsen.

Livet i Øster Hurup set ovenfra via Air-view.dk
Thomsen Medier og Event er ifølge Mogens Thomsen stærke, når det gælder visualisering fra luften og at Øster Hurup området egner sig godt til denne type markedsføring.
– Der er jo gudesmukt i og omkring Øster Hurup. Ved hjælp af luftfilm og luftfoto kombineret med film og stillbilleder på jorden kan vi skabe en smuk og samtidig ærlig fortælling om det gode liv, som både lokale borgere og sommerhusejere lever i Øster Hurup. Vores afd. for droneflyvning hedder Air-view.dk og er certificeret af trafikstyrelsen.

Godt omdømme spredes som ringe i vandet
Opgaven kom i hus ved, at Thomsen Medier & Even blev kontaktet af idémagerne bag Øster Hurup – Det gode liv-kampagnen.
Vi blev kontaktet af Jan Andersen og projektgruppen i Øster Hurup, der ville høre, hvordan vi ville gribe den eventuelle opgave an. Efter at have fremlagt vores forslag til strategi og udførelse fandt de, at vi var de rette til jobbet.
Selv mener Mogens Thomsen, at det er Thomsen Medier & Events gode renomme, der bærer skylden for, at de overhovedet er kommet i betragtning til jobbet.
– Vi har siden virksomhedens start for tre år siden gjort en dyd ud af ihærdigt og omhyggeligt at pleje vores kunder – store som små. Det gode omdømme sådan en arbejdsindsats skaber, høster vi nu frugterne af. Mange nye kunder kommer til os, fordi vi er blevet anbefalet til dem af vores eksisterende kunder.

Mange andre projekter i støbeskeen
Udover opgaven med at vise omverdenen hvor skønt der er i Øster Hurup, har Thomsen Medier & Event travlt med at hjælpe andre lokale virksomheder med at blive eksponeret.
Vi har i øjeblikket en lang række projekter i gang. Det spænder
vidt – fra byggevirksomheder, der ønsker visualisering af deres byggerier til dokumentarfilm og traditionelle reklameopgaver, som opsætning af annoncer mm.

HobroPortalen
Tekst på vej

Skriv et svar

Top