Hobro Boligforening søger en ejendomsfunktionær/ gårdmand

Hobro Boligforening søger en dygtig medarbejder, der sammen med 4 kollegaer skal vedligeholde og pleje boligforeningens grønne områder. Du vil få ansvaret for dine egne områder.

Arbejdsopgaver:
• Gartnerservice, græsslåning, lugning og beskæring
• Udvendig renholdelse af arealer, fejning, papir-opsamling og
småreparationer.
• Snerydning og glatførebekæmpelse, også udenfor normal
arbejdstid.
• Renovation, koordinering af affaldsafhentning.

Faglige og personlige kvalifkationer:
• Du er serviceminded og kan kommunikere med alle både internt
og eksternt.
• Du arbejder struktureret og er vant til et travlt miljø.
• Du er feksibel, lydhør og handlekraftig.
• Du har kendskab til den almene sektor.
• Vi forventer, at du har en uddannelse, der matcher jobbet eller
har erfaring fra en lignende stilling

Vi tilbyder:
Et selvstændigt og udfordrende job, hvor der er mulighed for
at præge sin egen hverdag, i en virksomhed med kompetente
og engagerede kolleger. Vi forventer, at du deltager i kurser og
videreuddannelse.

Ansøgning og tiltrædelse

Tiltrædelse: 1. jan 2018 eller efter aftale.
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn i henhold til overenskomst med Ejendoms- & Servicefunktionærernes Landssammenslutning.
Ansøgning sendes til: lp@hobroboligforening.dk – Mærket ”Vicevært”

Ansøgningsfrist den 15. dec. 2017. kl. 8.00

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til driftschef Lisbeth Pind på tlf. 96 58 92 02 eller på
www.hobroboligforening.dk

Leave a Reply