Hobro Boligforening søger en ejendomsfunktionær/ gårdmand Job Nyheder Nyheder for erhvervslivet by HobroPortalen - 7. december 20170 Hobro Boligforening søger en dygtig medarbejder, der sammen med 4 kollegaer skal vedligeholde og pleje boligforeningens grønne områder. Du vil få ansvaret for dine egne områder. Arbejdsopgaver: • Gartnerservice, græsslåning, lugning og beskæring • Udvendig renholdelse af arealer, fejning, papir-opsamling og småreparationer. • Snerydning og glatførebekæmpelse, også udenfor normal arbejdstid. • Renovation, koordinering af affaldsafhentning. Faglige og personlige kvalifkationer: • Du er serviceminded og kan kommunikere med alle både internt og eksternt. • Du arbejder struktureret og er vant til et travlt miljø. • Du er feksibel, lydhør og handlekraftig. • Du har kendskab til den almene sektor. • Vi forventer, at du har en uddannelse, der matcher jobbet eller har erfaring fra en lignende stilling Vi tilbyder: Et selvstændigt og udfordrende job, hvor der er mulighed for at præge sin egen hverdag, i en virksomhed med kompetente og engagerede kolleger. Vi forventer, at du deltager i kurser og videreuddannelse. Ansøgning og tiltrædelse Tiltrædelse: 1. jan 2018 eller efter aftale. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn i henhold til overenskomst med Ejendoms- & Servicefunktionærernes Landssammenslutning. Ansøgning sendes til: lp@hobroboligforening.dk – Mærket ”Vicevært” Ansøgningsfrist den 15. dec. 2017. kl. 8.00 Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til driftschef Lisbeth Pind på tlf. 96 58 92 02 eller på www.hobroboligforening.dk Share this:Tweet Related Share on TwitterTweet Share on Pinterest Share Share on LinkedIn Share Share on Digg Share